FLASH

Haïti/Religion : Le président élu rend visite à une église protestante

Michel Martelly a effectué mardi une visite de courtoisie à l’Eglise Shalom située à Delmas 40 B, à l’est de la capitale haïtienne.

Par cette visite, le président élu d’Haïti voulait se joindre aux fidèles pour  s’adresser à Dieu à l’occasion de la prière de midi.

M. Martelly a demandé aux fidèles de cette église protestante de prier le Seigneur pour qu’il reste le ‘’serviteur’’ de la population haïtienne jusqu’au terme de son quinquennat.

Le prochain Chef de l’Etat haïtien a promis un nouveau pays avant son départ de la présidence.

Durant sa campagne électorale, Michel Joseph Martelly avait bénéficié du soutien d’un groupe de pasteurs protestants tout comme sa rivale, Mirlande Hyppolite Manigat.

Les deux finalistes au dernier scrutin présidentiel avaient visité l’église Shalom qui accueille de nombreux fidèles protestants.

No Comments

  1. makaya dit :

    J’amerais qu’a cote de la constitution le president ait la bible comme boussol afin d’appliquer son couer a la sagesse et a la droiture.

    Répondre
  2. Boileau dit :

    Pa komanse fe menm jan nou abitye a si prezidan an al pipi tout moun blije konnen sa. Qu’est-ce que cela voudrait dire; meme si je ne suis pas au pays je suis oblige d’etre informe qu’individu a ete dans une eglise. Quelle est abberration grandissante qu’on est en train de revivre. Est-ce qu’il y a une presse en Haiti ou une bagaille quelconque. D’ailleurs ce deja votre faute de doter le pays d’un pietre et encore vous etes entrain de l’acclamaer comme un Dieu. Si la presse avait fait son travail normal les duvalieristes ne se reviendraient au pouvoir une fois de plus pour nous tourner en derision a la face du monde. Gardez! Messieurs levez le niveau svp.

    Répondre
  3. Ti Bob dit :

    WOW…DEFINITIVEMENT LE PRESIDENT MICHEL MARTELLY EST EN TRAIN DE CASSER LE NEZ DE SES DETRACTEURS.IL SAIT QUE SANS LA GRACE DIVINE IL NE PEUT CONDUIRE CE PAYS NULLE PART.IL DEMANDE AUX FIDELES DE PRIER POUR QU’IL RESTE LE  » SERVITEUR DE LA POPULATION  » JUSQU’AU TERME DE SON MANDAT.COMME LE SEIGNEUR JESUS,IL N’EST PAS VENU POUR « ETRE SERVI » MAIS POUR  » SERVIR « .IL FAIT DONC PREUVE DE BEAUCOUP D’HUMILITE.
    C’EST CETTE VERTU QUI A TOUJOURS FAIT DEFAUT A BON NOMBRE DE NOS DIRIGEANTS QUI, PAR ORGUEIL PERSONNEL,VOIRE LE CULTE MEME DE LA PERSONNALITE, ONT PLONGE LE PAYS DANS LE DESARROI.
    PUISSE LE GRAND DIEU TOUT-PUISSANT BENIR LE NOUVEAU CHEF DE L’ETAT ET TOUT LE PEUPLE HAITIEN.

    Répondre
  4. Ti Bob dit :

    @ BOILEAU

    CHER AMI,VOUS ETES EN TRAIN DE MASSACRER LA LANGUE DE VOLTAIRE.CESSEZ DONC LE MASSACRE,JE VOUS PRIE.

    Répondre
  5. BIG sexy dit :

    TI BOB KI LANG VOLATAIRE WAP PALE SAL FE POU OU OU SANSIB KONSA ESKIZEW LA KOM NOU GENATN DEFORMEL DEJA NOU PRAN KREOL LAN MEN NOU TEMET TE ASSASSINER L NET ,,,, LI PA FICHE NOU ANYEN SEL POU FE BEK LONG …LOL

    Répondre
  6. LHOMME dit :

    C’EST NORMAL QUE LA PRESSE SUIT DE MANIERE CONSTANTE TOUS LES DEPLACEMENTS DU CHEF DE L’ETAT.C’EST AINSI DANS UN SYSTEME DEMOCRATIQUE QUI VEUT A CE QUE LES CITOYENS, VERITABLES PATRONS DU PRESIDENT ET DE TOUS LES EMPLOYES DU SECTEUR PUBLIC.IL FAUT SUIVRE PAS A PAS LES MOINDRES DETAILS DU PRESIDENT AFIN QUE TOUT LE MONDE SOIT AU COURANT DE LA MOINDRE CHOSE.C’EST ça LA DEMOCRATIE ET C’EST ça UN GOUVERNEMENT DU PEUPLE PAR LE PEUPLE ET POUR LE PEUPLE. MAIS TOUTEFOIS J’ATTENDS QU’UN PROJET DE LOIS OU PROPOSITION DE LOIS DANS CE PAYS POUR GARANTIR UN ETAT LAïC QUI RECONNAIT ET RESPECTE TOUTES LES CONFESSIONS MAIS STRICTEMENT LAIC. VIV AYITI,VIV AYITIEN,VIV DESSALINES

    Répondre
  7. georges dit :

    BLOFE TOUJOU BAY BEL APARANS ARISTID TE MET MANJE NAN BOUCH YON POV AK MENM KIYE A LI TE MET NAN BOUCH PAL MEN KOUNYE A LI MILYONE MEN GENYEN PLUS POV., KOUNYE A ANPIL POSTE MINISTRE GEN TAN VANN DEJA SOU DO PEP LA ALA TRAKA PAPA FILM NAN FEK KOMANSE PEP LA SE TOUJOU BANDI LAP YE

    Répondre
  8. emmanuel st-éloi dit :

    ti bob,j’apprécie toujours tes commentaires,mais cette fois-ci,je ne suis pas du tout d’accord avec toi.en fait,tu as fait un commentaire sur un commentaire de manière à mépriser notre frère.la langue de voltaire est la deuxième langue haïtienne,certes,mais il est possible que quelqu’un ne parvienne pas à la maîtriser.ce n’est pas la fin du monde.c’est ce complexe de supériorité ou d’infériorité qui a cristallisé la société haïtienne et qui l’a mise dans cet état plutôt chronique,voire neurovégétatif.

    continuons le débat dans le respect de l’autre et ayons le courage de vivre avec la différence.

    Répondre
  9. pipo dit :

    @Boileau
    Ouais, mon ami, il faut arréter de massacrer la langue de Molière, ce qui est écrit ici est accéssible au monde entier car nous sommes sur le net, on a aucun problème avec le crèole,et puis écrire en créole ce n’est pas un pêché,la critique est aisée mais l’art est difficile,avant de critiquer tu mérites de faire une remise à niveau en français,car ton niveau est faible,on m’a fait croire que tous les fans de Myrlande Manigat sont des intéllectuels alors toi, tu es un mauvais élève de la classe,tu es peut-être capable,fais appèl à ton imagination, que tu sois frustré ou pas c’est pour ton bien

    Répondre
  10. pipo dit :

    tu vois Boileau,l’ami georges avait cette même folie d’écrire en français et sa folie n’avait pas de limite mais il n’est pas têtue, une fois je lui ai conseillé de faire une remise à niveau en français,car il n’avait aucune idée sur rien et n’avait rien dans la tête,et il était impulsif et émotionel,il racontait du n’importe quoi, voire même ce qu’il ne connaissait pas ,il m’a écouté dépuis lors il a reprit les bonnes habitudes en acceptant d’écrire dans sa langue natale

    Répondre
  11. pathens dit :

    @ Boileau, Arrêtez de mentir au peuple ou ceux qui lisent les commentaires sur le blog. Vous vivez à l’étranger et vous ne voyez pas que la presse présente toujours des nouvelles n’importe quoi sur les hommes politiques. Mon cher vous êtes un menteur ou un sacré ignorant, parce q partout, aux USA, France, Canada et surtout en Angleterre il y a toujours des quiz sur ce que font les hommes politiques Ex Obama avait reçu un coup en jouant au basket avec des amis. Et pour votre connaissance, une fois qu’on parle de réligion la presse est toujours présent juste pour faire comprendre l’orientation des leaders face à la société. c normal que la presse relate un fait pareil parce que chaque société a ses valeurs, ses moeurs et ses croyances, la croyance du peuples Haitien est en Dieu, donc pourquoi ne pas dire où est ce que le futur président a été pour prier? Al chèche kote ki gratew tande avan ou vin di nenpòt bagay sou blog la tande frè. salut.

    Répondre
  12. georges dit :

    @ PIPO TU VOIS LA MANQUE DE TOLERANCE OU L’EDUCATION FAMILLIALE QUE TU EXIBES NE FAIT QUE M’ENCOURAGER A LA LUTTE POUR L’ALPHABETISATION DES CERVEAUX A DECHETS TOXIQUES ,ECRIRE EN CREOLE N,EST UNE FAIBLESSE DE NIVEAU COMME TU L’INCARNES C’PLUTOT L,UNE DES FACETTES DES GENS QUI ONT ETE SUR LE BANC ET NON PAS UN (TROUBLE MAKER) COMME TOI .,C’ETAIT UNE PARENTHESE ON N’EST PAS ENNEMI POUR ÇA JE RESPECTE CEUX QUI ME RESPECTENT…

    Répondre
  13. kapwa dit :

    @ Boileau, tu devrais elever ton niveau d’abords , alors peut être tu pretends être intelectuel .

    Makak ou pa gen fig mi se sak fè w’ap griyen dan w sou presidan pèp la chwazi a! lol

    Répondre
  14. Ayiti1804 dit :

    Konpatriyot,nou Salwe’w!

    Mr le Sénateur Edo Zénith pour votre Mémoire du Coeur!
    il y a l’homme et le système:

    En 1990 l’Homme Jean Bertrand Aristide avait la Volonté de faire ce Changement en quantité et en qualité,mais le système était contre Lui.Aujourd’hui l’homme Michel Joseph Martelly symbolise le système hein,pensez-vous qu’il est capable ou du moins qu’il a la volonté de changer le système?si oui c’est un changement mécanique qui n’a rien avoir avec la situation de la Population Haitienne!

    Est-ce-que le système n’est autre que vous ou c’est vous?

    CHEN’N NAN TE KASE NAN PIYE PEP LA AVEK GOUVENMAN W LAN NOU ESPERE KE CHEN’N NAN AP KASE NAN TET PEP LI LE SA A, LE SA A….A VA GEN YON VRE CHANJEMAN DIALEKTIK!

    SAKA LA KA WE’L!

    AYISYENMAN NOT!

    Répondre
  15. Ayiti1804 dit :

    KONPATRYIOT,NOU SALW’W!

    NOU KONTAN ANPIL KE MESYE MICHEL J.MARTELLY ANTAN KE PREZIDAN ELI ALE VISITE YON LEGLIZ PROTESTAN E NAN PROTESTAN W WE GEN PROTESTE HEIN! SAN KE NOU PAP JANM BLYIE KE TRADISYION NOU SE VODOU,MEN’M SI SE YON PAYI LAIK,KE MANMAN LWA PAYI A REKONET.GRAS AK PREZIDAN ARISTIDE KI SE TE YON PRET AVAN TOUT.

    NOU PA KON’N KI RELIJYION MICHEL AVAN’N TE PREZIDAN MEN MADAN’M PA FOUTI PA VODOUYSAN KOM MOUN GONAYIV E FOK W TA MANDE MARI W POU LA’L JETE DLO NAN BITASYON W OSNON SOUVENANS KI SE YON’N NAN PI GRO LAKOU NAN PAYI D’AYITI PUISKE NOU NAN FET PAK!

    SI LI TE ALE VIZITE LEGLIZ PROTESTAN LA JOUNEN,FOK LI PA TA FE TANKOU TOUT FIDEL KATOLIK YO KAL LEGLIZ LA JOUNEN TOUT EPI KI ALE ANBA PERISTIL LE SWA,AN KACHET OSNON VOYE MOUN’N.E,LILE LITAN POU NOU KON’N SE VODOUYISAN NOU YE E NAN LOT RELIJYION YO SE KACHE NOU AL CACHE ANDEDAN YO POU YO PA KON’N AFE NOU HEIN!

    POU’N FINI CHEN’N NAN PAT SOTI NAN PYIE NOU AK YON BIB KOM’M ZAM,OKONTRE BIB LA A TRAVE LA RELIJYION VIN METE CHEN NAN NAN SEVO NOU!

    W SE PREZIDAN TOUT AYISYEN ARANJE W POU FE PEP LA KONEN TRADISYON LI SE VODOU PWEN FINAL! E TOUT RES YO SE BAGAY YO POTE KI POU ANPECHE NOU AVANSE SOU CHEMEN LA VERITE LA VI-A!

    DESSALINIENNEMAN NOT!

    Répondre
  16. JPierre dit :

    EMOSYON TOUPATOU

    Mesye sispann joure ayisyen parèy nou
    N’ap kritike yo mal,men nou ap fè pi mal
    Nou si tèlman di yo mo deplase,
    nou dezabiye yo gwo lajounen.
    Nou di sa yo pa di
    Nou menm di sa yo pap janm di…

    « Nou fè sa nou vle nan peyi sa.Le pays nous appartient.Voilà le problème de ce pays. »(MJM dit Sweet Micky)

    Mesye ayisyen frè mwen yo
    Nou tout sou emosyon
    Se vre wi…tout moun la
    Ni sa ki pou,ni sa ki kont prezidan eli a
    Nou tout sou emosyon

    Prezidan René Préval ap naje nan emosyon,li sou emosyon…
    Prezidan US Bill Clinton ap chache kote 12,000,000,000.00 dola US la ye…li toujou sou emosyon…
    Premye Minis jean Max Bellerive ap mande kisa ki plas li pwal jwenn…Li sou emosyon…
    Manb Paleman yo ap bwase toupatou nan biwo leta yo…yo tout sou emosyon…
    Madan Manigat ki se kandida favori mwen,li sezi…Li pran nan yon kout pa konprann,li sou emosyon…(SELAVI…SE LISTWA)
    Manb nan opozisyon yo pa kanpe sou bon taktik politik…yo marye ak emosyon…kidonk yo sou emosyon…
    Popilasyon ayisyen an menm ap kouri vote san gade deyé,san reflechi,yo vote nan emosyon…Yo sou emosyon…

    Menm Prezidan eli Michel Joseph Martelly…
    Menm li menm li sou emosyon pirèd
    « Cheri,se jwe wi mwen t’ap jwe… »(MJM)
    Misye t’ap jwe lè l’te pote tèt li kandida
    Menm li menm li sezi
    Gade kijan mwen pwal prete sèman
    Pou mwen vini prezidan an Ayiti
    Menm li menm l’ap di:
    Apa se tout bon…Ou la la la la la la…

    Mezanmi ayisyen frè mwen ak sè mwen yo
    Pa gen anyen ki ka rete listwa sou wout li
    An nou aprann tolere youn ak lot
    Nou tout gen pou aksepte
    Ke Michel Joseph Martelly se prezidan nou
    Menm si n’ap fè rondonmon
    Mwen menm,mwen poko janm ka kwè sa
    Chak tan mwen tande Prezidan Martelly
    M’ap mande tèt mwen eske se vre?
    Eske m’ap reve je klè ou byen mwen nan domi?
    Men tèt mwen gen pou li klè…
    Mwen te santi mwen konsa tou
    pou Prezidan Etazini an Barack Obama
    Mezanmi mwen wè,mwen viv ase nan mond sa

    Moun ki te vote Mesye Martelly yo
    Bannou yon ti tan souple
    Nou ki pate vote Prezidan Martelly yo
    Mwen panse ke nou pa gen anyen kont li
    Nou renmen’l anpil an kachèt,an soudinn…
    Se frè nou li ye,li se yon ayisyen
    Tanpri souple,n’ap rive reyalize
    Ke li prezidan nou pou tout bon 15 Me 2011.

    Mwen swete li pa bliye nou menm
    PEYIZAN ke li di li reprezante….

    Gade emosyon…
    Mwen k’ap ekri la
    Tout sa ke mwen t’ap ekri la yo
    Se avèk anpil emosyon wi mwen t’ap ekri yo…

    EMOSYON…EMOSYON…EMOSYON…
    SE YON KESYON EMOSYON…

    JP
    13.4.2011

    Répondre
  17. top dit :

    pipo (fait appèl à votre imagition) c’est français cela vaut mieux que tu arrêtes d’écrire en français avant de voir les fautes des autres .conard

    Répondre
  18. mickey4life dit :

    @ Georges.mkonn problem ou lamitye.E solution an poko ap vini non ti papa.Wap pran yon prepmier 5ans ap pale tintin epui wap double ankor.Perdan kalsitran.Ou poko janm ka digere defaite sa toujou.?Bay peyi a yon chans tande banm dyol satan.

    Répondre
  19. bego dit :

    avek jezi haiti ap avanse nou pap gade sou zidol anko paske satan fe nou mim haitien an general soufri trop nouvo presidan m Jezi avek ou just fe konfyians epui wap pote viktwa an viktwa Bdye beni haiti peace!!!!!!

    Répondre
  20. Levy dit :

    Vous les Haitiens, vous aimez bien insulter les autres qui ne partagent pas votre opinion. Je vous dis chers amis ce que vous faites sur ce site ne profite pas a SWEET MICKY votre president de la Republique externaminatrice(R. Gaillard). Au contraire,a travers vous chers Mickyiques,moi,je peux constater le niveau d’intolerance,le sense du dedain chez vous vis-a-vis tous ceux qui critique votre MIcky president et vous etalez bien votre niveau d’obcurantisme comme valeur positive,par ailleurs,tous ceux qui jouent a l’intolerance,a l’obscurantisme sont des cons….des pires cons qui voient le monde que sur le bout de leur nez. Alors,arretez de citer le nom de Voltaire quand vous faites ces conneries…Voltaire est un penseur,un genie createur dont ses idees triomphent sur l’obscurantisme et sur l’intolerance au cours du 18e siecle….Mes amis, les petits fans de Mick,il est dans votre interet de pratiquer la tolerance en acceptant l’autre avec ses idees car, il serait tout a fait terrible et tenebreux qu’au pays si tout le monde deviendrait Mickyique.Fait impossible.Je me sens triste pour vous qui crititiquent le niveau de francais des autres; des mickyiques qui n’arrivent meme pas a s’exprimer en creole.Ho! Haiti Pourquoi et comment on est arrive dans ce trou???.Chers fans de Micky et/ou Mich, notez bien ceci: » l’ecriture est l’expression de la pensee ».
    Du courage a ceux qui critiquent ce qui doit-etre critique.

    Bonne chance not excellence;Mick et ou Mich.

    Répondre
  21. encore moi dit :

    Cher levy!
    En consultant le debut de ton intervention je croyais que tu allais dire quelques choses, mais helas on avait pas mis le blog pour que qui que ce soit vient dire quoi qui lui parrait bon. Es-ce pourquoi on met tout dabbord un titre pr que des personnes puissent donner leurs avis, le pays tel qu’il est n’a pas besoin de clan c’est le moment de rechercher les points strategiques pour une bonne marche de ce pays.je quoi bien que tu devrais lire le titre avant d’opiner coe quoi le pays en a marre de cette malediction qui lui ronge des la ceremonie du bois caiman, il faut aujourd’hui remetre a Dieu ce pays pour qu’il nous sortent la ou nous sommes.

    Répondre
  22. Levy dit :

    Encore moi, merci de bien vouloir commenter mes mots.Je voulais juste donner mon point de vue sur des cas d’intolerances qui gangrenent notre societe….Le Dieu pour moi est structement une affaire privee,cela ne revele pas du domaine publique. Que chacun adore son dieu. Moi,je parle du pays bafoue, maltraite qui est aujourd’hui a mon sens se trouve au plus profond du trou. Ceci, est mon droit et ce droit est naturel mon ami.
    Levy D.

    Répondre
  23. HL dit :

    Je dis aux détracteurs de Michel Joseph Martelly, sum homo humani nihul ame alienum puto.Il est l’homme qui a défait, enfin, la classe politique traditionnelle haitienne. J’invite à ses détracteurs de cesser de chier tarbanaque!

    Répondre
  24. LHOMME dit :

    @ ENCORE MOI
    BOUKI RETIRE BOUCH OU SOU SEREMONI BWA CAIMAN ALYENE MANTAL,SA Fè OU PA CHACHE YON TABLO AL MONTRE PIL FIDèL KI NAN LEGLIZ OU A KONN LI PITO WA Fè PI BYEN.MWEN MENM KI FèT NAN YON FANMI PROTESTAN MWEN PAP JANM REPETE NON SANS OU EKRI LA,BèGWè SE BANN NOU MENM SA YO KAP DI NOU KONN LI A,NOU KONN PALE FRANSè A.LAJAN SA MANMANW TE VOYEL LEKOL LA SIL TE BAWOUL POUW TE FIMEN KOKAYIN LI TAP PI BON POU PEYI A Lè KONSA FYèL OU TA GENTAN PETE MADIGRA.

    Répondre
  25. Nickie dit :

    Que d’histoires! vive la différence, je dirais même vive la démagogie!

    Répondre
  26. enode dit :

    hey haiti 1804, apaw tonbe sou tet. wap pale de vodou se kilti ki kote vodou a mennen peyi a? m pa kwe ou gen bon bon sans ou sou ou pou ou ta di bib la se che n li met nan cervo n. ke bondye fe w grace, ke bondye ouve je w pou w we kle paske m we ou vreman nan fe nwa depi koulye a si ou vle gen posiblite pou ou we kle, pou ou aksepte lesegne Jesus nan lavi ou pou w kab sove. m konnen djab la avegle anpil nan nou. m kwe ke le arive le a rive le a rive pou n chache prezans bondye.pou l sove peyi a. m konnen djab la pap kontan ak sa bondye vle fe de peyi dayiti. ke dife sot nan syel la boukannen tout djab kap chache bloke peyi a. al li nan 1 samuel 16 wa di m ki sa ou panse.

    Répondre
  27. enode dit :

    frem ak se m yo, pa bay tet nou pwoblem nou deja konnen nan tout sa bondye vle fe toujou gen opozition.marc ch 10v 46 a52 l’aveugle Bartimee mediant sur la route de jericho oly pou foul la ta mennen l bay jesus,yo tap eseye fe l femen bouch men, menm moun ki tap barel yo se yo menn chris pase lod pou mennel bali. regarde quel action que l’aveugle a pose dans le verset 50.fe koman te paw sou vese sa a di m sa w panse brother. may God in thy forever love save haiti who can’t take anymore. God bless you all.

    Répondre
  28. enode dit :

    l’homme, pa fatige ou gen yon jou kap vini se pap ou anko kap kanpe pou defann djab la. okontre se va oumenm ki va denonse djab la de move aksyon l yo li te konn fe sou ou ak sa lap fe ki mal sou pitit Bondye yo. ke Bondye ouve je w pou we limye mon frere.

    Répondre
  29. Ti Bob dit :

    @ LHOMME

    BON …OU MENM NEG SA A KI RELE  » LHOMME  » NAN,MAP MANDE POU FE YON JES JODI A,LAP PI BON POU RELE TET OU  » BET SOVAJ  » O SINON  » KANIBAL « ,PASKE MWEN WE AVAN OU PALE AK YON MOUN KI BAY YON OPINION KI PA FE W PLEZI,OU TOUJOU SWETE LANMO POU MOUN SA A.MWEN PA BLYE OU TE DIM SE POU TRANBLEMANN TE A TE TOUYEM PASKE MWEN APIYE PREZIDAN MARTELLY.APRE SA OU TE DI SE POU YON KANSE OU BYEN SIDA TOUYEM…JODI A OU PRAN KALONNEN SOU ZANMI KI RELE  » ENCORE MOI « .OU DI SE POUL TE FIMEN KOKAYIN POU FYEL LI TE KA GENTAN PETE PASKE OU PA DAKO AK OPINYON LI SOU SEREMONI BWA KAYIMAN.SA VLE DI DEPI OU PA DAKO AK OPINYON YON MOUN SE LANMO OU SWETE POU LI.KOMAN W SANTI W MENM LE WAP DI SOTIZ SA YO ??? SI W PA JWENN ANYEN POU DI POU KISA OU OBLIJE EKRI SOU BLOG LA ??? OU SANBLE YON MALAD MANTAL…SI YO PA SIVEYE W OU KA FE MALE SOU MOUN,PASKE OU GEN YON ENSTEN KRIMINEL LAKAY OU.SE KAPASITE OU PA GENYEN POU W FE DEBA KI FE SE LANMO OU TOUJOU AP SWETE MOUN.SI LOT ZANMI AN KRITIKE SEREMONI BWA KAYIMAN,SE DWA LI,LI PA OBLIJE AKSEPTE SA KI TE FET LA.OU MENM SI OU PA DAKO AVEL,SE PA LANMO POU SWETE POU LI.SE BON JAN AGIMAN POU W EKRI POU DEMONTRE ENPOTANS SEREMONI SA A TE GENYEN NAN LIT ESKLAV YO TAP MENNEN POU JWENN LIBETE.SE SA A POU TA FE…MEN LESPRI SANGINE,ATOUFE,MALFEKTE A TELMAN FO LAKAY OU,SE SAK FE OU PITO SWETE LOT LA LANMO TAN POU TA ESEYE EDEL KONPRANN PI BYEN EVENMAN SA A.
    MWEN WONT POU OU ANPIL.OU MENM AK TOUT LOT SITWAYEN YO RELE  » GEORGES  » LA,NOU SE DE ELEMAN NEGATIF TOUT JAN SOU BLOG LA…DEPI NOU KOMANSE EKRI SE SOTIZ SELMAN NOU REPETE.KOMAN NOU FE KONSA MENM ??? JIS KI LE MENM NAP PRAN KONSYANS POU NOU CHANJE VYE MANTALITE RAYI MOUN,SWETE MALE POU MOUN SA A MENM ??? ESKE NOU PA PANSE MALE SA YO KA RIVE NOU PITO ??? NOU PA PANSE SA ??? ANTOUKA MESYE FE YON EFO POUN WE SI NA CHANJE KONPOTMAN NOU TANDE,LAP PI BON POU NOU.

    Répondre
  30. encore moi dit :

    A l’homme!

    Mwen byen kontan’m we ou pran kontre pye sa’m di a, mwen dako ou leve nan yon fanmiy protestan men kisa’l ba ou kom rezev le’w ap pale ak moun? Paske apre lakay ou se legliz ki aprann ou frekante moun serye. Si vreman’w te etidye istwa peyi oubyen ou fe etid aprofondi nan istwa peyi a, di’m apre seremoni bwa kayiman ke esklav yo te jire pou yo viv lib ou mouri jiska 1804 di’m apre l’endepandans jiska jodi a ki rezilta ou jwenn? Yon paket moun ki di se ougan yo chita sou yon ti chez ba, majorite nan yo toujou sal epi se kilti nou an sa? Yon kilti sal? Ann gade deviz USA a « in God we trust » alos ke pa ayiti a » Men apil chay pa lou » mwen panse chay la komanse depi bwa kayiman le nou te fin bwe san kochon an e si nou ta vle pou chay sa aleje se Jezi pou’n bay dirije peyi a epi n’ap we rezilta. Viv yon lot ayiti ak Jezi!!!!!

    Répondre
  31. Ti Bob dit :

    @ GEORGES

    WI GEORGES…PEP LA AP TOUJOU BANDI MENNM JAN AVE W…
    MALFRENDENG !!! FEMEN BOUCH TANDE MAL POU WONT !!!

    Répondre
  32. encore moi dit :

    A ti bob!

    Zanmi pa’m mwen pa gen okenn problem ak seremoni bwa kayiman okontre se yonn nan pi gro lit ki te ateri endepandans 1e janvye 1804 la, selman mwen vle montre mesye ki gen « l’homme » nan non’l lan li pa ka di ke kilti nou se vodou aloske nou se yon pep akiltire paske nou pa gen yon kilti prop pou nou. Si nan tit la yo pale de Mr Martely k’al nan legliz chalom pou yo priye pou li, si’l pa entevni pou’l tann entevansyon lot moun k’ap fe bon dyalog epi s’il kapab la di yon bagay. Men se pran kontrepye sa moun di pou’l joure, se mankman sa yo ki ap fe peyi a soufri a. Mesi pou entevansyon’w lan patne’m n’ap toujou eseye we kouman’n ka sipote tout moun menm ak endiferans yo.

    Viv yon lot ayiti kote tout bagay respekte, tankou lide moun kap pale sak bon ni sak pa bon tou.

    Répondre
  33. LHOMME dit :

    NOU PA MERITE REPONS TI MESYE,KONTINYE Fè TèT NOU PASE POU VIKTIM SOU BLOG LA,KONTINYE DI SE NOU KI KA Fè DEBA.KOU YON MOUN EKRI YON BAGAY KE NOU PA DAKO NOU PRAN JOURE’L DE TOUT VYE BAGAY,MWEN Wè KIJAN NOU YE SE TANKOU MILèT SEN DOMING NOU YE SE KONSA POU YO PALE AVè NOU.
    VIV AYITI,VIV AYISYEN!

    Répondre
  34. yon fanm dit :

    Hum kom m toujou ap swiv nou apre ou fin ekri saw ekri a wi ou gen ke ak kouraj ou siyen deyel a mezanmi wo , sak pi red la ou mete viv ayiti viv ayisyen sim konpran byen ou fye de saw ekri a . We monche jiskile bagay sa yo ap sispan . Apre wa di ou fe devwa profese a pa baw not ahahahahahahah . Pov ayiti ou kwelap kanpe apre tout masak sa yo nan men pwop pitit li se Bondye ki konnen . Mesi

    Répondre
  35. Ti Bob dit :

    @ YON FANM

    BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO YON FANM !!!

    OU SE YON FANM TOUT BON VREEEEEEEEEEEE !!!!!!!
    MWEN FELISITE W ANPIL PASKE OU KONPRANN BYEN KE NEG SA YO RELE  » LHOMME  » NAN PA DIY POUL TA DI LI SE AYISYEN.MESYE SA A SE YON WONT NASYONAL.SAK NAN FIGIL LA SE PA NEN,SE YON MAS LABOU.

    Répondre
  36. georges dit :

    @ TIBOB MENM SI OPINYON NOU DIFERAN MWEN REKONET OU GENYEN YON KAPASITE DE FEFLEKSYON INTERESAN MEN JODIA OU KITE RAY TREN AN OU DERAYE

    Répondre

Laissez un commentaire

by PCRMEDIA - Webmaster: Luckner MERCIER